جشنواره ی زمستانی آسیاتک
سرویس یلدا >> سرعت : 4 مگابیت (درون شبکه 12 مگابیت) / ترافیک : 15 گیگ (4 تا 10 صبح 60 درصد تخفیف) / دوره : 15 ماه / قیمت : 35,000 تومان ، قیمت خرید ویژه از وبسایت گیل تک : 25,000 تومان
حذف محدودیت سرعت در ارتباطات درون شبکه ای
نهایت سرعت ممکن در دانلود از وبسایت های داخلی و سرورهای ایران ، ارتباط کاربران آسیاتک با یکدیگر در شبکه های اجتماعی ، ارتباط تصویری و...
جشنواره پاییزی آسیاتک ، هر گیگ 1,000 تومان
سرویس آ مثل آسیاتک >> سرعت : 2 مگابیت (درون شبکه 12 مگابیت) / ترافیک : 60 گیگ (2 تا 8 صبح 80 درصد تخفیف) / دوره : 12 ماه / قیمت : 60,000 تومان
تجربه سرعتی متفاوت
ارائه سرویس های متنوع با سرعت 2 / 4 / 6 / 10 / 12 مگابیت بر ثانیه ، همراه با بازه رایگان شبانه
جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات سال 93
آسیاتک دریافت کننده تنها تندیس چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت
سرویس های متنوع برای تمام نیازها
سرویس های متنوع برای نیاز گروه های مختلف کاربران ، کم مصرف ها ، دانلودرها ، گیمرها و...
همکاری با ما | گیل تک - عاملیت رسمی آسیاتک
  • 01333752075
  • گیلان ، رشت ، نرسیده به میدان گیل ، کوچه پیام نور ، گیل آنلاین (دفتر مرکزی گیل تک)
گیل تک – عاملیت رسمی آسیاتک

همکاری با ما

 

 

بر طرق قرارداد رسمی مابین گیل تک و آسیاتک ، کلیه عوامل مجموعه ی گیل تک اعم از دفتر اصلی ، عاملین فروش در سطح استان ها و وبسایت گیل تک ، مجوز فروش خدمات اینترنت پرسرعت آسیاتک به متقاضیان سراسر کشور در ۲۷ استان (به جز استان های فارس ، بوشهر ، مازندران و کهگیلویه و بویراحمد) را دارند.

علاقمندانی که تمایل به همکاری با گیل تک و فروش اینترنت پرسرعت آسیاتک را دارند ، به خصوص همکارانی که در صنف رایانه مشغول به فعالیت هستند و مشاغلی که به نحوی با کاربران اینترنت در رابطه است ، مانند : فروشگاه های محصولات کامپیوتری ، کافی نت ها ، خدمات رایانه ای ، فروشگاه های محصولات فرهنگی و هنری ، تعمیرات رایانه ، وب سایت های فروش محصولات رایانه ، وب سایت های خدمات هاستینگ و… حتی بازاریابان دفتری و تلفنی (فقط با یک خط تلفن اختصاصی) می توانند به دو صورت با گیل تک در زمینه فروش سرویس های اینترنتی همکاری داشته باشند.

 

– امکان فروش سراسری در تمامی مراکز راه اندازی شده در ۲۷ استان کشور – قابلیت منحصر به فرد شرکت آسیاتک

– دریافت هزینه کامل نصب و کانفیگ مودم در محل

– دریافت هزینه جهت نصب نرم افزارهای کاربردی ، تنظیمات امنیتی و پیشرفته مودم و سایر برنامه های مورد نیاز کاربر

– قابلیت فروش مستقل مودم و سایر ملزومات مورد استفاده جهت دسترسی به شبکه

 

توجه داشته باشید گیل تک شرایطی بسیار هموارتر برای اعطای عاملیت فروش به متقاضیان در نظر گرفته و شما با جذب هر کاربر و ثبت موفق آن در سیستم ، پورسانتی به مراتب بیشتر از ما (پورسانت پایه چند ماه اول + پورسانت پین تخفیف) دریافت خواهید کرد !!!

همکاری با آسیاتک علاوه بر پورسانت بسیار بالاتر نسبت به سایر شرکت ها ، امتیازات خاصی نیز خواهد داشت که از جمله آن می توان به کیفیت فوق العاده سرویس ها و جشنواره های گوناگون برای جذب کاربران اشاره کرد ، در همکاری با آسیاتک شما نیازمند امکانات خاصی نخواهید بود و می توانید این کار را در کنار سایر مشاغل خود انجام دهید ، نمایندگان و عاملین فروش محدود به شهر محل فعالیت خود نیستید و از هر کجا که کاربری داشته باشند ، می توانند در سیستم ثبت کنند و پورسانت دریافت نمایند ، علاوه بر آن می توانید با هر شخصی که در زمینه رایانه و اینترنت فعالیت میکند همکاری داشته و کاربران آن مناطق را نیز جذب نمایید.

 

 

امتیازات عاملیت فروش :

پرداخت نقدی پورسانت تا سقف ۲۴،۰۰۰ تومان برای هر فروش سرویس

ارسال آسان اطلاعات کاربر از طریق وبسایت در چند دقیقه ، همانند تمام ثبت نام های اینترنتی دیگر

پرداخت هزینه از طریق درگاه امن بانکی ، ارسال رسید پرداخت و اطلاعات درج شده به آدرس ایمیل کاربر

عدم نیاز به پیگیری امور رانژه ، برگشت سرویس از مخابرات ، فعال سازی و مشکلات احتمالی

 

امتیازات نمایندگی پنلی :

ارائه پنل اختصاصی با قابلیت مدیریت ، اعمال تغییر ، شارژ سرویس و.. کاربران

پورسانت پایه ۱۰ تا ۱۵   % برای فروش – بیشترین پورسانت در بین سایر همکاران و شرکت های ارائه دهنده ی اینترنت پرسرعت

پرداخت پورسانت پایه دائمی در تمدید ، خرید ترافیک ، آی پی و… کاربران

دریافت مستقیم 10 تا ۱۸ هزار تومان (علاوه بر پورسانت پایه و هزینه نصب) از هر ثبت نام با استفاده از بن تخفیف نماینده

ارائه پین کد (بن) تخفیف نماینده به صورت نامحدود

ایجاد حریم تجاری ، برای جلوگیری از فروش عاملین دیگر در حوالی محل کسب نماینده

 

 

روش اول همکاری ; عامل فروش (پورسانتی)

آسیاتک به نمایندگان در هر استان پورسانت متفاوتی پرداخت میکند ، به طور میانگین برای ۵۰ تا ۵۰۰ کاربر اول به نمایندگان اصلی خود بین ۶ تا ۱۱   % پورسانت پرداخت میکند ، اما با توجه به اینکه آسیاتک فعالیت خود را در گیلان به تازگی آغاز کرده ، پورسانت پایه را به صورت تشویقی بالاتر از سایر استان ها در نظر گرفته که در صورت فعالیت و جذب کاربران بیشتر قابل افزایش نیز می باشد ، این یک امتیاز بزرگ مخصوصا برای کسانی است که از تهران ، اصفهان ، خوزستان و دیگر استان های پرازدحام نمایندگی یا عاملیت گیل تک را دریافت میکنند ، زیرا در این استان ها به دلیل ازدحام جمعیت ، بازار فروش مناسب تر است و به همین دلیل به نمایندگان مستقیم این استان ها پورسانت کمتری تعلق می گیرد ، حال اگر شما به عنوان زیر مجموعه ی گیل تک ، نمایندگی یا عاملیت فروش آسیاتک را در ۲۷ استان تحت پوشش دریافت نمایید ، نه تنها بازار کار بهتری خواهید داشت ، بلکه پورسانت شما از نمایندگان مستقیم آسیاتک در سطح استان های پرازدحام و پرفروش نیز بیشتر خواهد بود.
 
روش اول همکاری ما به شما به صورت فروش پورسانتی است ، با توجه به اینکه آسیاتک شرایط ویژه ای را برای استان گیلان در نظر گرفته ، این رویه تشویقی فرصتی مناسب برای همکارانی که به نحوی با استفاده کنندگان رایانه و اینترنت در تماس هستند ، فراهم میکند.

در روش اول همکاری ، به ازای معرفی و ثبت نام هر مشترک جدید ، کل پورسانت دریافتی از آسیاتک + کل سود حاصل از بن تخفیف نماینده + پورسانتی تشویقی از سوی گیل تک به شما تعلق می گیرد.

در این روش ثبت نام از طریق وب سایت گیل تک انجام خواهد شد و اطلاعات کاربر توسط ما در پنل آسیاتک ثبت می شود ، پورسانت عامل فروش پس از ثبت موفق کاربر در سیستم به صورت مستقیم به حساب بانکی وی واریز خواهد شد.

در روش اول عامل فروش نیاز به آشنایی با پنل یا آموزش خاصی نخواهید داشت ، صفحه ای در وب سایت گیل تک برای وارد کردن اطلاعات کاربر ساخته شده و عامل فروش اطلاعات کاربر را همچون تمام ثبت نام های اینترنتی دیگر در این صفحه وارد کرده و ارسال میکند ، سپس هزینه سرویس را مطابق تعرفه گذاری انجام شده دریافت و از طریق درگاه بانک به حساب ما انتقال می دهد ، سایر مراحل توسط ما انجام خواهد شد و پس از فعال سازی سرویس با مشترک تماس خواهیم گرفت و نام کاربری و کلمه عبور به وی تحویل داده می شود.

در این روش به ازای معرفی و ثبت موفق هر مشترک در سیستم ، بسته به هزینه خام سرویس ، مبلغ مشخصی به عامل فروش تعلق می گیرد.

تبصره : نحوه ارائه پورسانت به عاملین فروش که تا پیش از این به صورت درصدی از مبلغ خام سرویس بوده ، تغییر کرده و از این به بعد به ازای معرفی هر کاربر و بسته به سرویس فروخته شده مبلغ مشخصی به عاملین پرداخت می شود ، در واقع علاوه بر پورسانت کامل ماه اول ، هزینه بن تخفیف نمایندگان که در سایر شرکت ها فقط به نمایندگان پنلی داده می شود نیز در پورسانت عاملین فروش گیل تک محاسبه شده ، با این روش پورسانت عاملین از فروش هر سرویس چند برابر هزینه ای است که به صورت پورسانتی تا پیش از این به آنها پرداخت میشد.

 

پورسانت فروش برای سرویس های مختلف

هزینه سرویس توضیحات پورسانت
هزینه سرویس کمتر از 11 هراز تومان

برای تمامی سرویس های ۱ ماهه یا

چند ماهه و دوره ای که هزینه خام سرویس

کمتر از ۱۱ هزار تومان باشد

۵,۰۰۰ تومان
هزینه سرویس بین 11 تا 21 هراز تومان

برای تمامی سرویس های ۱ ماهه یا

چند ماهه و دوره ای که هزینه خام سرویس

بین ۱۱ تا ۲۱ هزار تومان باشد

۱۰,۰۰۰ تومان
هزینه سرویس بین 21 تا 31 هراز تومان

برای تمامی سرویس های ۱ ماهه

بین ۲۱ تا ۳۱ هزار تومان

و

برای تمامی سرویس های چند ماهه

بین ۲۱ تا ۳۱ هزار تومان

۱۵,۰۰۰ تومان

(سرویس یک ماهه)

و

۱۲,۰۰۰ تومان

(سرویس چند ماهه)

هزینه سرویس بین 31 تا 41 هراز تومان

برای تمامی سرویس های ۱ ماهه

بین ۳۱ تا ۴۱ هزار تومان

و

برای تمامی سرویس های چند ماهه

بین ۳۱ تا ۴۱ هزار تومان

۱۸,۰۰۰ تومان

(سرویس یک ماهه)

و

۱۴,۰۰۰ تومان

(سرویس چند ماهه)

هزینه سرویس بین 41 تا 51 هراز تومان

برای تمامی سرویس های ۱ ماهه

بین ۴۱ تا ۵۱ هزار تومان

و

برای تمامی سرویس های چند ماهه

بین ۴۱ تا ۵۱ هزار تومان

۲۰,۰۰۰ تومان

(سرویس یک ماهه)

و

۱۶,۰۰۰ تومان

(سرویس چند ماهه)

هزینه سرویس بین 51 تا 61 هراز تومان

برای تمامی سرویس های ۱ ماهه

بین ۵۱ تا ۶۱ هزار تومان

و

برای تمامی سرویس های چند ماهه

بین ۵۱ تا ۶۱ هزار تومان

۲۲,۰۰۰ تومان

(سرویس یک ماهه)

و

۱۸,۰۰۰ تومان

(سرویس چند ماهه)

هزینه سرویس بیشتر از ۶۱ هراز تومان

برای تمامی سرویس های ۱ ماهه

بیشتر از ۶۱ هزار تومان

و

برای تمامی سرویس های چند ماهه

بیشتر از ۶۱ هزار تومان

۲۴,۰۰۰ تومان

(سرویس یک ماهه)

و

۲۰,۰۰۰ تومان

(سرویس چند ماهه)

 

این روش مناسب برای افرادی است که به دلیل مشغله کاری وقت کافی برای آموزش پنل آسیاتک و استفاده از آن نداشته باشند و یا نمی خواهند جز ثبت نام عادی سرویس درگیر مسائل دیگر مربوط به پنل و امور راه اندازی باشند ، همچنین برای افراد و مشاغلی که سر رشته خاصی از ثبت نام های اینترنتی ندارند و می خواهند در کنار کسب و کار دیگر خود روشی دیگر نیز برای درآمد زایی داشته باشند ، کاملا مناسب است.

در این روش عامل فروش فقط اطلاعات پایه و هزینه سرویس را از کاربر دریافت و مانند تمام ثبت نام های ساده و آسان اینترنتی در برگه ای به صورت آنلاین وارد کرده و برای ما ارسال می نماید ، پس از ثبت موفق کاربر در سیستم ، میزان پورسانت عامل فروش بسته به هزینه خام سرویس محاسبه و به حساب بانکی وی واریز می شود.

در این روش برای فروش سرویس های ۱ ماهه بسته به هزینه خام سرویس بین ۵ تا ۲۴ هزار تومان و برای فروش سرویس های چند ماهه بین ۵ تا ۲۰ هزار تومان به عامل فروش پرداخت خواهد شد.

هزینه خام سرویس ها در وبسایت آسیاتک و گیل تک موجود است و به صورت لیست چاپ شده به عامل فروش ارائه می شود.

خرید سرویس ها در دوره های 3 ، ۶ و ۱۲ ماهه به ترتیب مشمول ۲ ، ۷ و ۱۲   % تخفیف از سوی آسیاتک می باشد و هزینه ی خام سرویس در این حالت بعد از کسر تخفیف محاسبه خواهد شد ، به عنوان مثال هزینه ی سرویسی به ارزش ۱۰,۵۰۰ تومان برای مدت ۶ ماه برابر با ۶۳,۰۰۰ تومان با کسر ۷   % تخفیف خرید ۶ ماهه می شود ۵۸,۵۹۰ تومان ، بنابراین این سرویس در گروه سرویس های ۵۰ تا ۶۰ هزار تومانی قرار گرفته و پورسانت فروش آن ۱۸,۰۰۰ تومان خواهد بود.

 

 

روش دوم همکاری ; نماینده فروش (پنلی)

چنانچه تصور می کنید در منطقه فعالیت خود قادر به ثبت نام کاربران بسیاری هستید (حداقل ۵۰ کاربر در مدت ۱ سال) ، پیشنهاد ما به شما انتخاب این روش است ، در این روش شما پنل کاربری مستقیم بر روی سامانه آسیاتک دریافت می کنید و ثبت نام کاربران را به طور مستقیم انجام می دهید ، در جریان امور رانژه و فعال سازی خط مشترکین خود هستید ، نام کاربری و کلمه عبور مشترک لحظه ثبت نام در اختیاران قرار می گیرد و به کاربر تحویل می دهید ، اگر شماره تلفن کاربر در سیستم مخابرات ثبت نباشد به کابر اطلاع می دهید که از طریق امور مشترکین نسبت به ثبت شماره اقدام کند ، کاربر برای تعویض و ارتقای سرویس با شما در ارتباط خواهد بود و شما از طریق پنل خود این تغییرات را اعمال میکنید و…

در این روش پورسانت شما ۱۰   % (برای هر ماه) به صورت پایه و قابل افزایش تا ۱۵   % خواهد بود ، اما این مبلغ در ماه های بعدی و تمدید های بعدی کاربر نیز به حساب شما واریز می شود ، حتی اگر کاربر ماه بعد سرویس خود را ارتقا دهد نیز مبلغ پورسانت با توجه به مبلغ جدید فاکتور افزایش می یابد ، اگر کاربر در طول ماه حجم خریداری کند نیز به همین شکل مبلغ ۱۰   % به محض پرداخت کاربر به حساب اکانت شما واریز می شود.

در این روش بین ما و شما قرارداد رسمی منعقد خواهد شد ، چنانچه شما در پایان مدت یک سال بتوانید حداقل کاربر فعال در پنل خود داشته باشید ، قرارداد برای سال بعد نیز تمدید می شود و چنانچه کاربران شما کمتر از میزان تعیین شده باشید ، ادامه همکاری می تواند به همان شکل روش اول ادامه یابد ، زیرا کاربران که کمتر باشند هزینه تمدید ماهیانه با پورسانت ۱۰   % مبلغ چشم گیری نیست و با استفاده از روش اول شما نیز سود بیشتری می کنید ، قابل ذکر است اگر تعداد کاربران فعال شما از حد مشخصی بیشتر باشد (بیش از ۱۰۰ کاربر فعال در هر مرحله) پورسانت شما نیز به همان نسبت در ۵ مرحله تا ۱۵   % افزایش می یابد.

مزیت این روش نسبت به روش اول این است که شما پنل مجزای خود را دارید و با دست کم ۵۰ تا ۱۰۰ کاربر می توانید هر ماه درآمد مناسبی فقط از پورسانت تمدید کاربران دریافت کنید ، علاوه بر این می توانید در ثبت نام اولیه از پین کد تخفیف نماینده استفاده کرده و از هر ثبت نام بین ۱۰ تا ۱۸ هزار تومان در آمد جداگانه علاوه بر پورسانت پایه کسب نمایید (پورسانت پین های تخفیف بر روی روش اول نیز محاسبه شده ، در روش دوم نماینده باید ابتدا پین تخفیف خریداری و سپس در ثبت نام آن را اعمال نماید) ، همچنین بابت هر نصب در محل ، فروش مودم و آنتی ویروس اورجینال نیز درآمد جداگانه ای داشته باشید که به مراتب بسیار بیشتر از درصد تمدید ماهیانه کاربران است.

در این روش به ازای ثبت نام هر مشترک ، 10   % پورسانت پایه و قابل افزایش برای هر ماه به نماینده تعلق می گیرد.

 

پورسانت فروش برای سرویسی به ارزش ۳۰,۰۰۰ تومان

دوره خرید توضیحات پورسانت
یک ماهه (پورسانت ۱۰   %)

در این روش پورسانت کمتر اما به صورت

ماهیانه به شما تعلق می گیرد

کاربران در پنل شما قرار دارند و در ماه های

بعد نیز این میزان پورسانت را دریافت می کنید

برابر با ۱۰   % پورسانت برای هر ماه

۳,۰۰۰ تومان

سه ماهه – 2   % تخفیف خرید ۳ ماهه آسیاتک

(پورسانت ۱۰   % = 30   % پورسانت برای ماه اول)

آسیاتک به خرید های ۳ ماهه ۲   % تخفیف

می دهد که از مجموع هزینه کاسته شده و

سپس ۱۰   % پورسانت برای خرید ۳ ماهه

به شما تعلق می گیرد

برابر با ۳۰   % پورسانت برای ماه اول

۸,۸۲۰ تومان

شش ماهه – 7   % خفیف خرید ۶ ماهه آسیاتک

(پورسانت ۱۰   % = 60   % پورسانت برای ماه اول)

آسیاتک به خرید های ۶ ماهه ۷   % تخفیف

می دهد که از مجموع هزینه کاسته شده و

سپس ۱۰   % پورسانت برای خرید ۶ ماهه

به شما تعلق می گیرد

برابر با ۶۰   % پورسانت برای ماه اول

۱۶,۷۴۰ تومان

دوازده ماهه – 12   % خفیف خرید ۱۲ ماهه آسیاتک

(پورسانت ۱۰   % = 120   % پورسانت برای ماه اول)

آسیاتک به خرید های ۱۲ ماهه ۱۲   % تخفیف

می دهد که از مجموع هزینه کاسته شده و

سپس ۱۰   % پورسانت برای خرید ۱۲ ماهه

به شما تعلق می گیرد

برابر با ۱۲۰   % پورسانت برای ماه اول

۳۱,۶۸۰ تومان

 

راه اندازی سرویس

چنانچه شما آشنایی کافی با انواع مودم و نحوه راه اندازی آنها داشته باشید ، می توانید به عنوان کارشناس فنی برای کانفیگ مودم و تحویل اینترنت پرسرعت در محل فعالیت کنید ، هزینه نصب در محل مطابق ابلاغیه جدید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در نیمه ی پاییز ۹۴ برابر با 15,000 تومان تعیین شده که به همراه مالیات و عوارض مربوطه ۱۶,۳۵۰ تومان خواهد شد (هزینه فوق سقف تعیین شده برای نصب سرویس می باشد و عامل فروش مجاز است در صورت لزوم هزینه کمتری دریافت نموده و یا در جهت تبلیغات فروش خود ، نصب سرویس را رایگان انجام دهد ، بسیاری از نمایندگان به دلیل نداشتن وقت آزاد برای مراجعه به محل ، کانفیگ مودم را با هزینه پایین تر در دفتر کار خود انجام می دهند ، در این حالت تنها مودم کاربر تنظیم شده و تست سرعت و تحویل سرویس به کاربر صورت نگرفته) ، اگر مشترک زمان ثبت نام نیاز به کارشناس در محل داشته باشد ، شما می توانید خود برای امور نصب اقدام کنید و این هزینه را نیز از کاربر دریافت کنید ، همچنین ممکن است دیگر فروشندگان در منطقه فعالیت شما ، این توانایی را نداشته باشند و با هماهنگی قبلی ، نصب در محل فروشندگان دیگر منطقه نیز به شما واگذار خواهد شد.

توجه داشته باشید اگر کاربر نیاز به نصب در محل داشته و شما قادر به انجام آن نباشید و یا وقت کافی برای انجام این امر ندارید ، باید بسته به نوع قرارداد خود (عاملیت فروش یا نمایندگی پنلی) یکی از حالات زیر را انتخاب نمایید :

عاملین فروش : هیچ هزینه ای بابت نصب از کاربر دریافت نمی کنند ، پس از ثبت نام نهایی ، رانژه مخابرات و فعال شدن نام کاربری مشترک در شبکه (بسته به منطقه مخابراتی ۱ تا ۳ روز کاری زمان می برد) ، یکی از عاملین یا نمایندگان گیل تک در منطقه یا پشتیبان آسیاتک در شهر مربوطه بلافاصه پس از فعال شدن سرویس ، با هماهنگی قبلی برای نصب و کانفیگ مودم به محل قید شده در فرم ثبت نام اعزام می شود و هزینه مربوطه را از کاربر دریافت می نماید.

نمایندگان پنلی : باید در فرم ثبت نام کاربر ، گزینه ی نصب در محل را انتخاب نمایند ، با انخاب این گزینه ، مبلغ نصب و کانفیگ مودم به فاکتور کاربر اضافه می شود و نماینده باید هزینه آن را نیز از کاربر دریافت و پرداخت نماید ، ناگفته نماند چنانچه شما خود برای نصب اقدام ننمایید و این گزینه را در ثبت نام سرویس کاربر انتخاب نمایید ، بر روی این مبلغ نیز پورسانت پایه را دریافت می کنید ، پس از رانژه مخابرات و فعال شدن نام کاربری مشترک در شبکه (بسته به منطقه مخابراتی ۱ تا ۳ روز کاری زمان می برد) ، یکی از پشتیبان های شرکت آسیاتک در مرکز مربوطه طی ۷۲ ساعت پس از راه اندازی سرویس ، با هماهنگی قبلی برای نصب و کانفیگ مودم به محل قید شده در فرم ثبت نام اعزام می شود.

 

بن تخفیف (ویژه ثبت نام اولیه)

آسیاتک در جهت افزایش درآمد و میل به ایجاد انگیزه بیشتر در نمایندگان برای فروش سرویس ، بن های تخفیفی در مناسبت های مختلف (بن های ماهیانه و بن های مناسبتی) در اختیار نمایندگان قرار می دهد و ما نیز در صورت درخواست نمایندگان پنلی به آنها ارائه می نماییم. ارزش این بن ها هر ماه متفاوت است و معمولا در مقادیر ۱۰ ، ۲۰ و 25 هزار تومان تعریف می شوند ، در حال حاضر بن تخفیف ۲۲ هزار تومانی موجود می باشد.

 با خرید این بن ها (در حال حاضر قیمت خرید هر بن ۴ تا ۱۲ هزار تومان ، بسته به تعداد خرید) و استفاده از آن در زمان ثبت نام کاربر جدید تا سقف ۲۲ هزار تومان از هزینه سرویس کاسته خواهد شد و به عبارتی نماینده بین ۱۰ تا ۱۸ هزار تومان درآمد بیشتر از فروش هر سرویس خواهد داشت ، برخلاف پورسانت فروش هر سرویس که فقط بر روی مبلغ خام سرویس ها اعمال می شود ، این بن ها بر روی هزینه ی رانژه ، نصب در محل و مالیات و به عبارت کلی بر روی کل هزینه سرویس اعمال خواهند شد ، لازم به ذکر است اعتبار این بن ها ۱ ماهه می باشد و مدت آن از زمان تعریف در سیستم آغاز خواهد شد ، در زمان خرید به مدت زمان باقی مانده برای استفاده توجه کنید.

با استفاده از این بن ها ، شما علاوه بر پورسانت پایه برای فروش سرویس و مبلغ 16,350 تومان هزینه نصب در محل ، می توانید تا سقف ۱۸ هزار تومان نیز از فروش هر سرویس درآمد بیشتر کسب نمایید. توجه داشته باشید که با استفاده از این بن ها نهایتا ۲۲ هزار تومان از هزینه سرویس کاسته خواهد شد و در صورتی که هزینه نهایی سرویس به همراه رانژه و مالیات کمتر از این میزان باشد باقیمانده قابل استفاده نخواهد بود.

بن ها در بسته های ۱ تا ۳۲۰ عددی قابل خریداری می باشند.

توجه داشته باشید که اگر بن ها را در بسته های تعداد بالا خریداری نمایید ، هزینه هر بن بین ۲۵۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون بن تخفیف نماینده ، اینجا کلیک کنید

 

روش های حمایتی از نمایندگان و عاملین فروش

در هر صورتی که مایل به همکاری با ما باشید ، گیل تک شرایطی برای تبلیغات و معرفی فروشگاه شما به کاربران منطقه فراهم خواهد ساخت ، این همکاری به صورت بنر های تبلیغاتی ، استند ، تراکت ، اس ام اس تبلیغاتی و… خواهد بود ، با توجه به اینکه آسیاتک مبلغی بابت تبلیغات نمایندگی ها در اختیار آنها قرار نمی دهد و تبلیغات فقط برای شرکت مبدا و در ابعاد وسیع به صورت محیطی (بیلبورد ، بنرهای شهری و…) و یا تبلیغات رادیویی و تلویزیونی می باشد ، اینگونه تبلیغات با هزینه گیل تک و به صورت حمایتی برای عوامل فروش و نمایندگان پنلی انجام می شوند ، به طور معمول تعدادی تراکت اختصاصی برای مشتریان فروشگاه شما تهیه و در اختیارتان قرار داده می شود ، همچنین تراکت هایی با ذکر آدرس و شماره تماس تمام فروشنده های هر منطقه تهیه و در سطح آن منطقه پخش می شود ، لازم به ذکر است اگر محل کسب شما در منطقه مناسبی واقع باشد ، شرکت آسیاتک هزینه تابلو و بنرهای اختصاصی برای فروشگاه شما را متقبل خواهد شد.

تبصره : طبق قوانین جدید ، در صورتی که نوع قرارداد به صورت نمایندگی پنلی و ثبت شده در سیستم آسیاتک باشد ، پس از انجام امور اداری ، ساخته شدن پنل نماینده جدید ، آغاز به کار وی و ثبت نام چند کاربر اولیه ، تعدادی بنر و استند تبلیغاتی با ارزیابی محل کسب نماینده و هماهنگی قبلی ، توسط دفتر مرکزی گیل تک به آدرس وی ارسال می شود.

 

پیشنهادات

توجه داشته باشید که ۹۰   % کاربران ثبت نامی ، سرویس های یک ماهه یا جشنواره های فروش (با هزینه پایین) را انتخاب می کنند تا از کیفیت سرویس دهی اطمینان حاصل نمایند ، بر همین اساس ملاک انتخاب نوع قرارداد نمایندگی پنلی یا عاملیت فروش باید سرویس یک ماهه یا سرویس های مقرون به صرفه باشد که هر کدام میزان درآمد و پورسانتی متفاوت دارند ، پیشنهاد ما به شما انتخاب نوع اول همکاری می باشد و در صورتی که در یک ماه توانستید حداقل ۵ ثبت نام انجام داده و تصور می شود که در منطقه فعالیت خود می توانید با استفاده از روش های ارزان قیمت تبلیغاتی همچون تراکت ، اس ام اس  تبلیغاتی و بازاریابی تلفنی ، کاربران بیشتری نیز ثبت نام نمایید ، آنگاه به صورت قراردادی و به صورت نماینده پنلی ، نوع همکاری خود را تغییر دهید.

تبصره : با توجه به حساسیت های آسیاتک در تایید پنل نمایندگان جدید ، اعطای نمایندگی پنلی پس از مدتی همکاری و ثبت موفق تعدادی کاربر در سیستم صورت می گیرد ، مگر در شهرهایی که فروش پایین بوده یا نماینده فعالی وجود نداشته باشد ، این رویه برای درخواست های نمایندگی خارج از استان گیلان که دسترسی مستقیم به نماینده امکان پذیر نبوده و مشاهده حضوری محل کسب مقدور نیست ، قطعا رعایت می شود.

 

افرادی که تمایل به دریافت عاملیت یا نمایندگی این شرکت ، جهت ارائه و فروش سرویس های اینترنت پرسرعت آسیاتک را دارند ، می توانند مشخصات کامل خود را به همراه رزومه کاری از طریق فرم درخواست نمایندگی ، با موضوع اخذء عاملیت فروش ارسال نمایند تا پس از بررسی مکان فروشگاه و شرایط کاری ، در اسرع وقت با آنها تماس گرفته و متعاقبا آموزش های لازم جهت آشنایی با روش کار و ثبت نام کاربران ارسال شود.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33752075-013 (بخش امور نمایندگان گیل تک) تماس حاصل نمایید.

فروش آنلاین اینترنت پرسرعت در سراسر کشور