جشنواره ی زمستانی آسیاتک
سرویس یلدا >> سرعت : 4 مگابیت (درون شبکه 12 مگابیت) / ترافیک : 15 گیگ (4 تا 10 صبح 60 درصد تخفیف) / دوره : 15 ماه / قیمت : 35,000 تومان ، قیمت خرید ویژه از وبسایت گیل تک : 25,000 تومان
حذف محدودیت سرعت در ارتباطات درون شبکه ای
نهایت سرعت ممکن در دانلود از وبسایت های داخلی و سرورهای ایران ، ارتباط کاربران آسیاتک با یکدیگر در شبکه های اجتماعی ، ارتباط تصویری و...
جشنواره پاییزی آسیاتک ، هر گیگ 1,000 تومان
سرویس آ مثل آسیاتک >> سرعت : 2 مگابیت (درون شبکه 12 مگابیت) / ترافیک : 60 گیگ (2 تا 8 صبح 80 درصد تخفیف) / دوره : 12 ماه / قیمت : 60,000 تومان
تجربه سرعتی متفاوت
ارائه سرویس های متنوع با سرعت 2 / 4 / 6 / 10 / 12 مگابیت بر ثانیه ، همراه با بازه رایگان شبانه
جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات سال 93
آسیاتک دریافت کننده تنها تندیس چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت
سرویس های متنوع برای تمام نیازها
سرویس های متنوع برای نیاز گروه های مختلف کاربران ، کم مصرف ها ، دانلودرها ، گیمرها و...
نحوه ثبت نام و خرید آنلاین اینترنت آسیاتک | گیل تک - عاملیت رسمی آسیاتک
  • 01333752075
  • گیلان ، رشت ، نرسیده به میدان گیل ، کوچه پیام نور ، گیل آنلاین (دفتر مرکزی گیل تک)
گیل تک – عاملیت رسمی آسیاتک

نحوه ثبت نام و خرید آنلاین اینترنت آسیاتک

 

 

بر طرق قرارداد رسمی مابین گیل تک و آسیاتک ، کلیه عوامل مجموعه ی گیل تک اعم از دفتر اصلی ، عاملین فروش در سطح استان ها و وبسایت گیل تک ، مجوز فروش خدمات اینترنت پرسرعت آسیاتک به متقاضیان سراسر کشور در ۲۷ استان (به جز استان های فارس ، بوشهر ، مازندران و کهگیلویه و بویراحمد) را دارند.

خرید از وبسایت ما شامل تخفیفات ویژه ای است و برای کاربرانی که آنلاین سفارش می دهند ، بسته به مدت زمان خرید بین ۱۵ تا ۸۴   % تخفیف در نظر گرفته شده : دریافت کوپن تخفیف

در این فروشگاه سرویس های استارتر آسیاتک نیز ارائه می شود ، این محصولات ویژه هستند و در وبسایت آسیاتک یا مراکز دیگر قابل خریداری نیستند.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما برای ارائه خدمات بهتر هستیم ، تماس با ما

 


 

آموزش خرید آنلاین

 

برای خرید آنلاین سرویس طبق دستور العمل بالای صفحه (با نگه داشتن اسکرول موُس و پایین آوردن یا به صورت عادی حرکت به سمت پایین هر کدام از صفحات سایت نمایان میشود) اقدام کنید.

مطابق شکل یک نوار قرمز با عنوان "فقط ۶ گام تا راه اندازی اینترنت پرسرعت آسیاتک" نمایان می شود.

 

 

مراحل به ترتیب عبارتند از :

۱.نحوه خرید آنلاین (آموزش و مزایا) : بررسی پوشش خدمات و آموزش خرید آنلاین که در واقع همین صفحه ای است که در حال مشاهده آن هستید.

۲.فروشگاه (انتخاب سرویس) : انتخاب سرویس از بین سرویس های اینترنت / اینترانت / ویژه / دی اس ال باکس و… از فروشگاه گیل تک.

۳.هزینه های متفرقه (اختیاری) : در صورت نیاز به نصب در محل یا آی پی اختصاصی می توانید آن ها را به سبد خرید اضافه کنید.

۴.سبد خرید (مشاهده سرویس انتخابی) : مشاهده سرویس در سبد خرید و هزینه نهایی آن پس از اضافه شده مالیات و هزینه رانژه ، همچنین وارد کردن کوپن تخفیف.

۵.تسویه حساب (پرداخت) : پرداخت هزینه سرویس و اتمام مراحل مالی ، همچنین مشاهده صورتحساب در اکانت شما.

۶.فرم ثبت نام آنلاین (ارسال مدارک) : ارسال مشخصات کاربر برای ثبت در سیستم و راه اندازی سرویس.

 

مراحل ۲ ، ۳ ، ۴ و ۵ در ادامه هم قرار دارند ، در واقع شما ابتدا بررسی پوشش خدمات را انجام داده (در پایین صفحه به طور کامل توضیح داده شده) ، سپس سرویس مورد نظر را از طریق فروشگاه سایت خریداری کرده و در انتها مشخصات درخواستی را ارسال می کنید.

تمامی اطلاعات درج شده در حساب کاربری شما (نام کاربری آدرس ایمیل شما) ثبت شده و پس از تطبیق رسید پرداختی و اطلاعات ارسالی ، مراحل راه اندازی سرویس آغاز شده و پس از رانژه خط تلفن از طریق تماس تلفنی و ارسال ایمیل به شما اطلاع خواهیم داد.

توجه داشته باشید که حتما از آدرس ایمیل صحیح استفاده نمایید ، تمامی مراحل از جمله فاکتور سرویس ، رسید پرداختی ، نسخه ای از پیام های ارسالی و پیام های تایید سیستم به ایمیل شما ارسال می شود ، همچنین آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه شما در اطلاعات کاربری شما ثبت خواهد شد و اطلاع رسانی های آینده ، از جمله راه اندازی سرویس ، نام کاربری و کلمه عبور ، اطلاع از طرح های تشویقی در آینده ، ترافیک رایگان و هدایایی که در مناسبت های مختلف ارائه می شود از طریق آدرس ایمیل و گاها شماره تلفن همراه کاربر اطلاع رسانی خواهد شد.

 


 

بررسی پوشش خدمات

 

در ابتدا باید بررسی شود که شماره تلفن شما در پوشش اینترنت آسیاتک قرار دارد یا خیر ، برای این امیر به وبسایت زیر مراجعه کنید ، به زوری بخش سی آر ام وبسایت گیل تک راه اندازی می شود و متقاضیان می توانند از طریق همین وبسایت بررسی پوشش اینترنت و شارژ حساب خود را انجام دهند.

مراجعه به وبسایت زیر و انتخاب گزینه "بررسی پوشش مرکز" : www.1544.ir

توجه داشته باشید که در اکثر استان های کشور پروژه همکدی انجام گرفته و کاربران سراسر استان یک کد و شماره ۸ رقمی اختصاصی دریافت کرده اند ، پس از ورود به وبسایت ۱۵۴۴ بر روی کادر آبی رنگ بررسی پوشش مرکز کلیک کرده ، آنگاه کد استان و شماره تلفن ۸ رقمی را وارد کنید و بر روی گزینه جستجو کلیک کنید ، سپس یکی از پیام های زیر برای شما نمایش داده میشود :

 

سرویس دهی در این مرکز امکان پذیر نمی باشد

به این معنی می باشد که یا مرکز مخابراتی شما مجهز به تجهیزات اینترنت پرسرعت آسیاتک نمی باشد و یا خط تلفن شما از نوع فیبر نوری می باشد که در این صورت نمی توانید از شرکت های خصوصی سرویس تهیه کنید و یا اینکه خط تلفن شما از نوع پی سی ام می باشد ، خطوط پی سی ام به صورت اشتراکی در اختیار کاربران قرار میگیرد و یک خط مستقیم بین ۸ تا ۳۲ نفر تقسیم می شود و قابلیت ارائه اینترنت پرسرعت ای دی اس ال ۲ پلاس را ندارند ، در هر یک از این حالات شما امکان خرید سرویس از آسیاتک را ندارید ، با توجه به سرعت توسعه آسیاتک در استان ها و شهرهای مختلف ، شما می توانید طی ماه های آینده مجدد این بررسی را انجام دهید و در صورتی که مشکل از نوع  اول باشد ممکن است در آینده بر طرف شود.

در صورت تمایل می توانید نام ، شماره تلفن درخواست سرویس و شماره تلفن همراه خود را از طریق بخش زیر برای ما ارسال کنید ، تا در صورت راه اندازی سرویس های آسیاتک در مرکز مخابراتی شما ، از طریق تماس تلفنی به شما اطلاع دهیم

ثبت اطلاعات شما

 

—–

 

فعلا به دلیل محدودیت های فنی امکان ارائه سرویس در این مرکز بطور موقت مقدور نمی باشد

به این معنی می باشد که در مرکز مخابراتی شما مجهز به تجهیزات اینترنت پرسرعت آسیاتک می باشد ، اما هنوز پورت اختصاص داده نشده و یا پورت ها پر شده و منتظر اختصاص پورت جدید است ، در اینگونه مواقع شما می توانید طی چند روز آینده مجدد شماره خود را بررسی کرده تا در صورت اختصاص پورت جدید و یا جمع آوری چند مشترک ثبت نام را انجام داده و به جمع خانواده آسیاتک بپیوندید.

در صورت تمایل می توانید نام ، شماره تلفن درخواست سرویس و شماره تلفن همراه خود را از طریق بخش زیر برای ما ارسال کنید ، تا در صورت اختصاص پورت های جدید در مرکز مخابراتی شما ، از طریق تماس تلفنی به شما اطلاع دهیم

ثبت اطلاعات شما

 

—–

 

ثبت نام در این مرکز امکان پذیر می باشد

به این معنی می باشد که مرکز مخابراتی شما مجهز به تجهیزات اینترنت پرسرعت آسیاتک می باشد و در حال حاضر محدودیت پورت وچود ندارد ، ثبت نام امکان پذیر است و تخصیص پورت به شما به فوریت انجام می شود.

 

در صورتی که مرکز مخابراتی شما در حالت سوم قرار دارد ، مجدد به سایت ما بازگشته و ثبت نام را طبق دستورالعمل بالای صفحه ادامه دهید :

 

مرحله اول در همین جا به پایان رسیده و شما باید وارد مرحله دوم ، یعنی انتخاب سرویس از فروشگاه شوید.

برای ورود به فروشگاه گیل تک از منوی دستورالعمل بالای صفحه استفاده نمایید و یا اینجا کلیک کنید

سرویس را انتخاب کرده و به سبد خرید اضافه کنید ، مراحل دیگر هم طبق دستورالعمل بالای صفحه انجام داده ، در نهایت هزینه سرویس را پرداخت کرده و در مرحله آخر اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید ، پس از ارسال اطلاعات و تایید فیش بانکی ، مراحل ثبت اطلاعات و سرویس شما در سیستم توسط ما انجام می شود و پس از رانژه خط تلفن در مخابرات سرویس فعال می شود.

رانژه خط تلفن بسته به مرکز مخابراتی بین ۱ تا ۳ روز زمان نیاز دارد ، پس از رانژه خط پیام کوتاهی شامل نام کاربری و کلمه عبور برای شما ارسال می شود ، همچنین بخش  فروش ما با شما تماس گرفته و فعال شدن سرویس را به شما اعلام خواهد کرد.

 

در صورت بروز مشکل یا سوال و پیگیری امور ، از طریق راه های زیر می توانید با ما در ارتباط باشید :

ارسال پیام به بخش پشتیبانی

 

شماره تماس : ۳۳۷۵۲۰۷۵-۰۱۳

(ساعات تماس ۱۰ صبح تا ۱۰ شب)

فروش آنلاین اینترنت پرسرعت در سراسر کشور